Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Mail me dan even op info@makeroom.nl of bel ons!

Zijn alle producten op voorraad?
Ja, we leveren alleen uit voorraad, op deze manier houden we de levertijden zo kort mogelijk.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Pakketjes worden zo snle mogelijk na het ontvangen van de betaling verzonden. Post NL bezorgt bestellingen binnen Nederland nog de volgende dag. Bestellingen naar het buitenland duren iets langer, kijkt u hiervoor op de pagina Betalen, verzenden en retourneren.  

Op mijn bankafschrift staat niet Make Room maar Sisow (of paypal.) Wat betekent dit?
Dat is de betalingsinstantie die u heeft gekozen tijdens het afrekenen van uw bestelling. Dit bedrijf handelt voor ons de betalingen af.

Wat zijn de regels rondom retourneren?
Retourneren kan binnen 14 dagen na levering van de bestelling, mits het artikel ongebruikt en onbeschadigd is. 

Kan ik een product ook laten inpakken als cadeau?
Ja! We pakken cadeautjes graag in, helemaal gratis! Het maakt niet uit of u de bestelling naar uw eigen adres laat verzenden of naar een ander. Geef in beide gevallen tijdens het bestellen in het opmerkingenveld aan welk artikel moet worden ingepakt.  

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
Helemaal niets. De persoonsgegevens die u dient in te vullen bij het registreren of bestellen worden enkel en alleen gebruikt ten behoeve van de levering en het evt. toezenden van de Make Room nieuwsbrief. (Indien u zich daarvoor ingeschreven heeft!) 

Is de kleur van het product altijd hetzelfde als op de foto?
Ja, alle producten worden verkocht zoals op de foto maar de kleuren kunnen altijd wat afwijken. Houdt u wel rekening met de instellingen van uw beeldscherm. Soms kunnen kleuren net iets anders worden weergegeven, afhankelijk van de scherminstellingen.